torsdag den 22. marts 2012

Inspired by Antiques...

Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.

Hvor kommer inspirationen fra ?

Personligt henter jeg inspiration mange steder fra , det kan være på rejser , bolig magasiner og bøger og hos venner og bekendte.
Den størreste indspirations kilde finder jeg i gamle og Antikke ting , elsker den "sjæl" , patina ,
historie og charme de har.
Men jeg kan også blive inspireret når jeg ser et helt moderne hjem  , så samler jeg ideérne
og prøver at skabe en helhed i hovedet , nogle gange skriver jeg nogle ideér ned i en lille bog til
senere brug.




Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.
Jeg kan godt li´kombinationen mellem det "bløde og rå" , Romantiske og industrielle.



Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
Jeg har især 3 bolig bøger som for mig har været  fine inspirations kilder , de er meget forskellige , men mikset sammen skaber de lige den bolig stil jeg holder af.


"Nio hus och en kyrka" af Lars Söberg.

"Le Mobilier Industriel" af Brigitta Durieux

"Inspired by Antiques" af Caroline Cliton-Mogg

Her der er  masser af muligheder for at hente inspiration og ideér og skabe sin helt egen bolig stil.

For mig er mit hjem min "base" det er her jeg lader op , slapper af og hygger mig  , det skal være
et sted der fungere , men også plads til "sjove" ting der blot er til pynt.
Og så skal her også være plads  og  rum for de "bløde" værdier.....

Gizmo - K&Co.´s maskot

Romantik og industri



Gamle dukke kroppe udstillet i glas globe ( K&Co.)

Lille Fransk klovne dukke , blot til pynt.

Gammelt L.V. - L.O.V.E.

Miks af Svensk & Fransk.
Foto & styling : Bjørn Stiler - K&Co.
 
jeg har på mange måder fundet mit drømme job , K&Co. som er en bolig butik
kun med gamle og antikke ting , blandet med industriel vintage.
Her kan jeg få omsat noget af den inspiration og ideér som jeg selv går og får.
Her kan man få råd , hjælp og inspiration til sin egen bolig.
Alt hvad vi har i butikken er håndplukket og ihvertfald købt ind med hjertet.
Alt i en stil som jeg selv holder meget af og som er "Inspired by Antiqes".
__________________________________________________________________________



Fransk Antik & Industriel Vintage
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C.
Hjemmeside : www.k-co.dk

Ingen kommentarer: